«Ο νέος ΒΟΑΚ δεν πρέπει να είναι απλά ένας δρόμος που θα βελτιώσει την ταχύτητα και την ασφάλεια αλλά να αποτελέσει ένα αναπτυξιακό εργαλείο που δεν θα δημιουργήσει προβλήματα στην καθημερινότητα και τη διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών από όπου θα διέρχεται.»
Αυτό τόνισε στην τοποθέτηση του ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας κατά την ειδική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης για την έκφραση γνώμης επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα Χανιά – Χερσόνησος του ΒΟΑΚ.
Ο Μενέλαος Μποκέας χαρακτήρισε ως κυρίαρχο ζήτημα για το Δήμο Μαλεβιζίου το πρόβλημα που η νέα χάραξη δημιουργεί, με την κατάργηση του κόμβου της Αχλάδας, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια συνεχώς αναπτυσσόμενη τουριστική περιοχή που δεν θα πρέπει να αποκλειστεί από το δυτικό τμήμα.
Επίσης ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα πρόβλεψης σύνδεσης με την περιοχή της Κορακιάς καθώς εκεί, με βάση το Γενικό Χωροταξικό Σχεδιασμό Κρήτης θα μεταφερθούν διάφορες δραστηριότητες.
Σημαντική όμως ήταν η παρέμβαση του Μενέλαου Μποκέα σε σχέση με τα Λινοπεράματα καθώς ο Δήμαρχος με αφορμή το αίτημα της Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας για μετατόπιση του δρόμου νοτιότερα κατέστησε σαφές πως ο στόχος πρέπει να είναι η μεταφορά των εγκαταστάσεων από τα Λινοπεράματα και όχι η αλλαγή της χάραξης του δρόμου.
Με την παρέμβαση του Δημάρχου Μαλεβιζίου συμφώνησε ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ. Καρνέσης που συμμετείχε στη συνεδρίαση, ο οποίος υποστήριξε πως η χάραξη δεν πρόκειται να αλλάξει αλλά θα πρέπει να απομακρυνθούν οι εγκαταστάσεις από την περιοχή των Λινοπεραμάτων.
Ένα επίσης σημαντικό σημείο της παρέμβασης του Δημάρχου Μαλεβιζίου ήταν το αίτημα της δημιουργίας παράλληλου δικτύου από τα Λινοπεράματα μέχρι και το Φόδελε για την εξυπηρέτηση των κατοίκων και επιχειρηματιών της περιοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου