ια στενότερη οικονομική διασύνδεση με Θεσσαλονίκη, Μοναστήρι και Κορυτσά
- Γραμμή Φλώρινας: Συντόμευση διαδρομής (με νέα χάραξη στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Σκύδρα μέσω Γιαννιτσών), ηλεκτροκίνηση, επέκταση προς Καστοριά και προς Αλβανία - Πόγραδετς - Κορυτσά. Προβλέπεται για το 2037, χρειάζεται επιτάχυνση και άμεση ωρίμανση της αρχικής μελέτης.
- Άμεση λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Φλώρινα - Μοναστήρι, στην ήδη ανακατασκευασμένη γραμμή.
- Γραμμή Κοζάνης - σιδηροδρομική Εγνατία: ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Βέροια - Πλατύ, νέα γραμμή Βέροια - Κοζάνη. Επόμενο βήμα η επέκταση προς Καλαμπάκα και, στη συνέχεια, προς Γιάννενα & Ηγουμενίτσα.
- Προαστιακή γραμμή Κοζάνη - Αμύνταιο - Φλώρινα: αποκατάσταση και ηλεκτροκίνηση της υπάρχουσας κομμένης γραμμής, για επικοινωνία της Κοζάνης με Φλώρινα - Έδεσσα - Μοναστήρι και, μελλοντικά, με Κορυτσά/Αλβανία. Για το τμήμα που είχε αποκοπεί το 2010 για άνοιγμα νέων λιγνιτωρυχείων, η αποκατάσταση αποτελεί υποχρέωση της ΔΕΗ.
- Κέντρο συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών στον μελλοντικό εμπορευματικό σταθμό της Κοζάνης, στο Μαυροδένδρι. Χωροθέτηση επιπλέον εμπορευματικού σταθμού, σε άλλο σημείο του λιγνιτικού άξονα, για συγκέντρωση και φόρτωση αγροτικών προϊόντων.
- Επαρκής κάλυψη όλων των οικισμών με δρομολόγια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, σε συνεργασία με το σχεδιαζόμενο Πάρκο Ηλεκτροκίνησης, τους δήμους και τα ΚΤΕΛ.
- Για επενδύσεις με σημαντικό αριθμό εργαζομένων και επισκεπτών, εξαντλείται κάθε δυνατότητα χωροθέτησης με άμεση πρόσβαση από σιδηροδρομικό σταθμό.
Η θεματική ομάδα Οικονομίας των Πράσινων
Για περισσότερες πληροφορίες: 6979 952070
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου