Το ( Αγία Γαλήνη ) Των Μινωικών Γραμμών Ο Θαλάσσιος Εργάτης Της Κρήτης - Kriti traveller

Kriti traveller

Η ΚΡΗΤΗ ΣΤΟN KOΣΜΟ

Επικοινωνήστε μαζί μας - kritipolis@hotmail.com
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

03 Μαΐου 2021

Το ( Αγία Γαλήνη ) Των Μινωικών Γραμμών Ο Θαλάσσιος Εργάτης Της Κρήτης

 a4


Ναυπηγήθηκε το 1973 στη Ρουμανία,στο ναυπηγείο Santierul Naval Galantz,και αποτέλεσε ένα απο αρκετά ίδιου τύπου σκαριά που κατασκευάστηκαν για μεταφορές φορτηγών οχημάτων.Ονομάστηκε Iris και δούλεψε απο το 1973 εως το 1985 για λογαριασμό της Zim israel Nav.Το 1985 το αγοράζει η Zea Shipping,ονομάζοντας το Ζέα,και αρχές του 2006 βάφεται με τα σινιάλα της Minoan lines,και με το όνομα Αγία Γαλήνη ξεκινάει ταξίδια μεταφοράς φορτηγών και βυτιοφόρων στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο,ελευθερώνοντας θέσεις για περισσότερα αυτοκίνητα στα Κνωσσός και Φαιστός που είχαν τον επιβατικό ρόλο στη γραμμή.
a5

Είχε μήκος 128.33m, πλάτος 20.5m, βύθισμα 6.58m και η μέγιστη ταχύτητα του μπορούσε να φτάσει τους 17.5 κόμβους απο μηχανές Pielstik.Επιβάτες δεν έπαιρνε,εκτός απο 12 οδηγούς φορτηγών,και στο γκαράζ του μπορούσε να μεταφέρει 70 φορτηγά οχήματα+110 αυτοκίνητα (880 lane meters).

PLOIA%2BLIMANI
Εκτός απο τη γραμμή του Ηρακλείου που ήταν το κύριο δρομολόγιο του,υπήρχαν αρκετές φορές που κλήθηκε να μεταφέρει φορτηγά και επικίνδυνα φορτία σε νησιά των Κυκλάδων,τη Σάμο,αλλά και στη γραμμή Πάτρας-Ιταλίας.
a6

Με την έλευση των Κνωσός Παλάς και Φαιστός Παλάς το 2000 και το 2001,άρχισε σταδιακά να μειώνει τα δρομολόγια του,μιας και τα γκαράζ των δύο νεότευκτων πλοίων είχαν τεράσιες χωρητικότητες,και το 2002 πουλήθηκε στην Maya Lines και μετονομάστηκε Maya Express,εγκαταλείποντας τα ελληνικά νερά που υπηρέτησε για 17 χρόνια.
a7


a8

a9

Το 2004 αλλάζει και πάλι πλοιοκτήτες αφού αγοράστηκε απο την Blue Ocean Lines (μετέπειτα Dana management),παίρνει το όνομα Dayana συνεχίζοντας να προσφέρει μεταφορικό έργο.Το 2005 έπειτα απο διάφορα μηχανικά προβλήματα,παροπλίζεται,και τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς ανακοινώνεται οτι θα πάει στο Alang της Ινδίας για διάλυση,όμως η συμφωνία με τον αγοραστή χάλασε,κι έτσι το πλοίο γλύτωσε προσωρινά τη φλόγα του διαλυτή.Τελικά,τον Αύγουστο του 2006 έρχεται νέα συμφωνία,και το πλοίο πήρε το δρόμο για τα διαλυτήρια της Ινδίας,που όμως δεν έφτασε ποτέ,μιας και βούλιαξε ανοιχτά της Κολομβίας.Μαζί του χάθηκαν και δύο μέλη του πληρώματος,ενώ 15 διασώθηκαν.

1a


a2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

.............